4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über Esper

Esper ist die erste cloudbasierte End-to-End-Kiosklösung, die Unternehmen bei der Bereitstellung, Sicherung und Verwaltung von Anwendungen auf intelligenten Android-Geräten unterstützt. Zu den wichtigsten Funktionen gehören digitale Signatur, Touchscreen-Unterstützung, Fernzugriff und Auftragsabwicklung. Das Anwendungssperrmodul von Esper wurde für Unternehmen jeder Größe entwickelt und erlaubt die Einschränkung des Nutzerzugriffs/der Nutzerberechtigung auf bestimmte Anwendungen im Kiosksystem. Erweiterte Geräteüberwachungstools verfolgen die Nutzung und generieren Berichte zu Batterie-, Speicher- und Konnektivitätsproblemen und sorgen so für vollständige Transparenz bei Hardware, Firmware und Anwendungen. Mit intelligenten Überwachungswarnungen, erweiterter Telemetrie und umfassenden Fernbedienungsfunktionen erhalten Unternehmen die Kontrolle über ihre Geräte und die Möglichkeit, fundierte Betriebsentscheidungen zu treffen. Esper wurde für Einzel-App-, Multi-App- und nutzerdefinierte Kiosk-Konfigurationen entwickelt und bietet Fernbedienung für Debugging und Diagnose sowie die Möglichkeit, Batterie-, Konnektivitäts- oder Statusfehler zu erkennen. Von der Möglichkeit, Erlebnisse und Hardware zu sperren bis hin zur Anpassung des Betriebssystems bietet Esper eine Kiosklösung für alle Anwendungsfälle und Branchen.
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Esper Preis

Esper bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Esper ist ab 4,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
4,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Esper

Esper Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,3
5 von 47 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Daniel
Daniel
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.6.2020

It Just Works + Top Tier Support

We looked at two other solutions and what stood out to us about Esper is the level of support we got during the evaluation process. Since we've signed on as a full time customer the level of support has only gotten better. I've been working in the software industry just shy of 25 years and I've never gotten support like this from a vendor. Not only are they highly knowledgable when it comes to low level Android details they're willing to go the extra mile to make sure things work for you.

Vorteile

The agent is easy to install and has a lot of different options for install. The management tool lets us see what is going on across different deployment groups. We have the power to partially roll out new versions, make sure they are working for our customers, then complete the rollout. The visibility into the user experience is great and we love the ability to see what the user is seeing on their devices.

Nachteile

We haven't found any downsides yet. It just works.

Jeremy
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 28.9.2023

Esper is Epic

Vorteile

Esper’s Mobile Device Management (MDM) software stands out in a crowded market, outshining competitors with its exceptional ease of use and seamless deployment across numerous devices. It was remarkably straightforward to navigate through the software’s features and efficiently implement it on a large scale, making the initial phase of device management a breeze. The ease with which the system can be deployed to a plethora of devices is truly unmatched, illustrating that when it comes to practical functionality, no other competitor does it better.It used to take an hour to setup and deploy a single device. With Esper I could setup well over a hundred devices in 20 minutes. My mind was blown.

Nachteile

The pricing structure of Esper leaves room for improvement, particularly when considering the scaling of operations from a few hundred to a couple of thousand devices. This concern was voiced during the pilot trial, yet the response has been lackluster. Additionally, after committing to a year-long contract, there was a noticeable decline in customer service responsiveness, leaving questions and concerns unaddressed. The lack of follow-up from the sales representative, especially after significant financial commitments were made, added a layer of disappointment to the experience. This has led to uncertainty about continuing with Esper, with considerations for developing an in-house solution due to the gaps in customer engagement and the need for more competitive pricing packages.And what about new innovative features???? I think we could do better here.

Ameen
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 27.9.2023

Usage

Amazing

Vorteile

Everything about the inventory management and user friendly

Nachteile

A bit pricey at times but the offers sometimes make up for it

Matthew
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.6.2023

Esper

Esper makes the setup and support of our (Android) devices much easier.

Vorteile

When I discovered Esper, I was manually setting up our devices, one device at a time. No matter the steps I took, I could never seem to get two devices to setup the the same exact way. One of the biggest benefits that I have found with Esper is the ability to setup a provisioning template so that every tablet is setup the same way, every time. I can also setup multiple devices at the same time without having to keep up with what step I was one for each of the devices.When the pandemic took much of the office work force to remote, I also needed a way to support our users using devices as part of their daily activities. Esper gave me a way to access the device and use it remotely, being able to see what the user saw, but also being able to interact with the device. This feature has greatly improved my ability to support these devices.

Nachteile

I do wish the messaging feature in Esper worked better. As of right now, it is clunky and confusing to use.Also, with Esper having an API available, I wish that that would develop it for Zapier (and other Cloud API companies) to give admins a way to further integrate Esper with other applications.

David
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 16.6.2023

Esper is powerful and easy to use

We are supporting operators who own and manage micromarkets. Esper enables us to monitor their market kiosks and make sure they stay connected to process cashless transactions. With it, we also have the ability to initially set up our kiosk market app and prepare it for launch for our customers.

Vorteile

I love how we can keep our customer kiosks organized and easy to find when we need to troubleshoot them. Being able to remote in and easily navigate the kiosk to configure settings and verify functionality enables us to support our customers and resolve issues quickly. I also like the visibility of power and connectivity on the information page so that we can see the status of the units before we remote in.

Nachteile

Some settings on the Samsung OS are reset when we send a remote reboot to the tablet. It would be more efficient for our team if those settings were maintained through the reboot.

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