Nutzerbewertungen im Überblick

Über Marketman

MarketMan ist eine cloudbasierte Plattform für das Management von Restaurants, die kleine bis große Restaurants bei der Beschaffung, der Verfolgung von Lebensmittellieferungen und der Buchhaltung unterstützt. Zu den wichtigsten...

Mehr erfahren

Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8

Nutzerbewertungen zu Marketman durchsuchen

105 von 105 Bewertungen
Sortieren nach:
Gede
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.11.2020

Totally great inventory software!

Accurately showing profit and expenses, physical inventory item quantity as controlling stock in storage.

Vorteile

I have been using this software more than 3years, the most i like are very accurately to calculate profit and lost day by day or monthly. Easy to use syncronizing with other POS system to create recipe in every single item sale.

Nachteile

Everything is perfect as what i need to running my company that i manage.

Stanley
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.6.2022

New technology that will help save so much time

The onboarding support was superb!

Vorteile

Marketman has so much potential as we continue to use it and their system continues to learn.

Nachteile

Setting up is very tedious, especially for a company that has a central commissary that distributes to branches.

Pawel
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 16.4.2021

Good For Multi Unit Operation

Overall I would recommend it specially when you have a multi unit business. Cooperates well with different till systems. Easy to connect PLUs.

Vorteile

Good for multi unit operation. Easy transfers between the stores. Good stock count templates. Easy login.

Nachteile

Updates are a bit slow. Not considering feedback from customers.

Die besten Alternativen zu Marketman

Brian
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.2.2023

Great Inventory and Food Cost Management System

It took a long time to implement all our recipes and make sure we were getting the correct data. You must put in a lot of work to get results but once you do it is amazing.

Vorteile

The most important problem Marketman solved for Los Tacos was it gave us the information to allow us to help our managers do their job better. Instead of simply telling them their food cost is high, we area able to tell them exactly what products are the issue. This allows us to pinpoint the problem and make sure we are as profitable as we can be.

Nachteile

Online ordering is not integrated with webshops, but we did not expect that to be an option when choosing this sytem.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.4.2019

Our best tool to manager our food and beverage cost !

With MarketMan, we are able to monitor our Food and Beverage cost weekly to adapt our purchasing. It is also a great tool to negotiate best rates with our suppliers.

Vorteile

Easy to use and to understand for our team / Full of reports really useful / Making orders is easy and really flexible for our supplier / MarketMan Team is constantly listening and improving the software.

Nachteile

No way to manage internal transfer : transferring (in a simple way) a bottle of wine from our bar to our kitchen is impossible.
No acces of all our product on their mobile : would be really useful when speaking with a supplier outside of the restaurant

Sebastian
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 2.3.2023

Fantastic Software for Restaurant Management, Top Notch Customer Service Team

Vorteile

I love the ease of navigating through the software and how many helpful reports I can view to review my business' operations for every store and as a whole. It's extremely helpful to have the ability to track costs of not only inventory items, but also menu items by building recipes to see the exact breakdown of costs and profit margins.

Nachteile

There are little inconveniences in the software that I would like to be fixed/improved. The development team is incredibly slow with implementing any of these requests, no matter how big or small. After 5 months we have yet to have anything fixed.

Nick
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.4.2019

Petri's Pour House Review

With Marketman I can easily see what my estimated costs are and then what they actually are. Every penny counts in this industry and this helps raise (or lower) menu items.

Vorteile

Versatility, keeps track of everything, not just one supplier. Orders are a snap, and receiving them is easier still

Nachteile

I would like to have more access to the database. I have some reports that i would like to run, that are not available. Like checking certain menu items per percent of cost and then those that are above a certain percentage. Other than that program works great.

Gerard
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.4.2018

Efficient cost control for the Entrepreneur

Vorteile

MarketMan allows me to get food costs, pricing trends, even tax credits at the tip of my fingers and what's best is that it integrates with my Point of Sale and Accounting software so I don't even have to worry about those steps.

Nachteile

As with any other software, there are some limitations to what can be done, however, MarketMan team are ALWAYS there to support and provide a solution. Already I've recommended MarketMan to another colleague and it has changed the way he does business.

Anil
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.5.2019

Great software

This software is helping our business with all our orderings, track privious orders and keep record of your spending. On top of that, having all suppliers in one platform is very handy.

Vorteile

One platform to have all the suppliers together and easy to order/track your needs.

Nachteile

Nothing so far.

Juan Pablo
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.4.2018

It solved the problems I was having with stock control

Stock and recipe control

Vorteile

I liked that it is WebBased and I can access it where ever I am at. The ease of use is great and I have been recommending it. I am exited to see the new Menu feature.

Nachteile

I wish I could calculate the value of my stock at any given point in time. I also would like for the costs of goods sold would take into consideration the value of stock. The app functionalities should also be more broad.

Rodney
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.10.2019

Great product

Vorteile

Easy to organize daily operation, all orders are sent through Marketman. Easy to upload invoices. Cost food out as well able to keep up with price increase

Nachteile

Sometimes it freezes but had to do with our location

Steph
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 30.11.2020

Great value for money

do far so good. would be better with easier reporting functions

Vorteile

value for money, ease of use. Good customer support flexible

Nachteile

reporting functions need improvement....

Simon
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.10.2018

MarketMan - Solving a gap in the market

We've used it for a couple of years now, due to operational issues we've put it down and picked back up again when we can, now we're focusing on it's full capability again and hope to keep the momentum.

Vorteile

It's pretty straightforward, there's some terminology that's confusing, but that's appropriate to the tasks in hand. It's pretty straightforward to use.

Nachteile

Sometimes it doesn't do what I need it to do al the time, the iPad app is good, but lacks some of the important desktop functionality. Again, that's the beauty of an iPad though I having a quick function on tasks.

Kayan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 17.11.2020

MarketMan

Vorteile

We don't have to manually input our invoices.

Nachteile

We cannot customize / build our own reports

Bryan
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.10.2022

Daily User Review

Vorteile

Ease of use and automatic invoicing with updated pricing.

Nachteile

Only thing that annoys me is when editing and saving inventory items the page is reloaded to the first page always.

Vladimir
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.12.2020

MarketMan

Vorteile

The most impactful feature of MarketMan for me is the ability to order produce on the fly and managing inventory made easy.

Nachteile

The UI sometimes lag in a mobile device.

Rabih
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.2.2022

Great Software, great support

MM is helping us solving our purchasing process by streamlining the procedures and bringing much more transparency and cost control.

Vorteile

The software is quite complete although there rooms for improvement, specially on the purchasing side.
The support & training team is absolutely fantastic in terms of accessibility, knowledge and helpfulness.

Nachteile

Some features are a bit complicated to use specially if the users are not very tech savvy.

eber
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.8.2018

Great Product

Vorteile

Easy use, great when looking for past orders, invoices and inventory.

Nachteile

minor technical difficulties. but nothing that customer support couldn't fix

Lottie
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 8.3.2022

Great software to take your business to the next level

Overall MarketMan has massively benefited out business and made recipe building, GP management and waste control much easier. Ordering from the central kitchen is now really easy for each site.

Vorteile

Easy of ordering from a central kitchen, recipe building and invoice processing

Nachteile

Waste management isn't perfect when integrated with Lightspeed (product list)

Marc
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 30.11.2020

Easy to learn software

Very happy.

Vorteile

It’s easy to use interface, and friendly customer service.

Nachteile

Can become clunky when trying to fix reports

Filippo
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.2.2022

Great software for daily operations

The overall experience is great. It needs strong daily maintenance.

Vorteile

The overview it gives you on the daily operation of ordering, receiving and inventory management.

Nachteile

it should be even more customizable.
The app is still not working smoothly.

Thibault
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.4.2018

Great system,

Vorteile

You can do a lot of different report. This system is always in changing, they're improving every week the functionnality.

Nachteile

The translation in French, but they're doing better and better.
Sometime the export of the report in excel doesn't work. They need to fix it.

Warren
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

5
Bewertet am 3.12.2019

Great piece of kit that solves a lot of problems

Great initial calls with the team and looking forward to a long future together!

Vorteile

Marketman was recommended by both our (competing) POS vendors - not a common occurrence surely - as an essential part of the solution to our inventory problems. We absolutely had to check them out, and they were indeed the real deal. Love the reporting, ease of use, and the fact that unlike its main competitor it doesn't take 3-6 months to learn and use.

Nachteile

Can't think of any issues at the present time. Make it even more affordable for startups that are scaling, perhaps?

Ross
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.10.2022

Very happy with the system

Very good when kept up to date

Vorteile

Great support when needed during set up and on hoing

Nachteile

Building dish specs can be long winded and

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

5
Bewertet am 23.4.2019

Simple, easy to use and it works!

We now have a great handle on our inventory and ordering process. The fact that we don't really think about this anymore is testament to how well the system works.

Vorteile

Have used a number of similar systems in my time, MarketMan is the simplest and easiest to use. Very instinctive and efficient.

Nachteile

Very little, nothing to dislike really but would suggest more customisable reports and graphs.

105 Bewertungen