Nutzerbewertungen im Überblick

Über Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf Vertrieb, Außendienst und Kundenservice sowie starken Integrationen in die anderen Office 365-Angebote von...

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Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,2

Nutzerbewertungen zu Dynamics 365 durchsuchen

5.106 von 5.106 Bewertungen
Sortieren nach:
Mohammad
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2023

Sehr gute Software (ist sehr gut zu empfehlen)

Tolles Software (sehr gut zu empfehlen)

Vorteile

Alles was benutzt habe, war richtig toll. Microsoft Produkte sind die beste in der Welt

Nachteile

Ich habe keine Nachteile herausgefunden. Aber vielleich nur die Preis ist etwa teuer als die anderen. Aber trotzdem wenn man alle Tools und Futures nutzen möchte, wäre die Beste wahl

Peter
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 23.2.2023

Microsoft Dynamics 365

Sehr gut.

Vorteile

Mit unserem alten System hatten wir immer wieder Probleme, dass sogar Daten etc. verschwunden sind. Von daher wollten wir eigentlich auf die üblichen Serverlösungen wieder umsteigen. Mit dem jetzigen System sind wir aber wieder in der Cloud aber es läuft alles bestens.

Nachteile

Vor ein paar Wochen gabe es mal einen Serverausfall der wohl die ganze Welt betroffen hat. Hier hat man dann keine Möglichkeit einzugreifen. Man muss einfach warten bis es wieder geht.

Claudia
  • Branche: Musik
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

5
Bewertet am 6.1.2023

Wird kostenlos mit neuem Comuputer mitgeliefert.

Vorteile

Microsoft 365 wird kostenlos mit einem neuen Computer mitgeliefert. Nach Ablauf der kostenlosen Lizenz kann diese kostengünstig verlängert werden.Microsoft 365 enthält viele nützliche Office Programme, wie Word, Excel, Outlook Microsoft to Do usw., die einfach zu bedienen und sehr nutzerfreundlich sind.

Nachteile

Negative Erfahrungen konnte ich mit Microsoft 365 nicht machen

Die besten Alternativen zu Dynamics 365

Sascha
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.4.2023

Microsoft Dynamics 365

Sehr gut und läuft stabiel . Zum arbeiten top produkt ,wo man auch nichts verzichten muss

Vorteile

Mit dem alten System gab es auch viele Probleme mit dem Verschwinden von Daten. Also mussten wir wirklich zurück zur normalen Serverlösung. Wir sind mit unserem aktuellen System wieder in der Cloud und alles ist gut.

Nachteile

Vor einigen Wochen gab es einen Serverausfall, der wahrscheinlich die ganze Welt betraf. Hier gibt es keine Möglichkeit einzugreifen. Ich muss warten bis es wieder funktioniert.

Kenan
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

4
Bewertet am 6.4.2023

gut

gut

Vorteile

schnelle barbeitung, guter Aufbau, guter Umgang

Nachteile

keine Auffälligkeiten, keine Fehler ersichtlich

Martin
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 31.10.2022

Dynamics 365 :-)

Da es sich ein durchgängiges CRM ist versuchen wir so viel als möglich zu nutzen...

Vorteile

Finde die Funktion der automatischen Verbuchung von Bankkonten am wirksamsten.

Nachteile

Die Integration sowie der Aufbau aller Funktionen gestaltete sich als schwierig

Andreas
  • Branche: Großhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 23.12.2022

Gute Software für unsere Zwecke

ICH NUTZE sie sehr gerne und würde sie uneingeschränkt empfehlen

Vorteile

Die Speicherung der Voreingestellten Tools

Nachteile

Software ist recht teuer, daher nicht für alle geeignet

Markus
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

4
Bewertet am 22.12.2022

Dynamics 365

Vorteile

Sehr einfache Handhabung,sehr benutzerfreundlich

Nachteile

Manchmal ist das Progamm im Detail noch etwas zu komplex

Christian
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.4.2023

Sehr gutes Tool man kann viel damit machen

Wir sind uns noch nicht einig welche Vorteile oder Verbesserungen wir haben dafür nutzen wir es zu kurz

Vorteile

Es ist sehr benutzerfreundlich und sämtliche Anwender sind zufrieden damit

Nachteile

Es gibt eigentlich keine Nachteile bis auf der Preis der etwas hoch ist

Pavel
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.4.2023

Gut Preis-Leistung Verhältnis

Vorteile

Die Datenvisualisierung , Kundenfreundlichkeit

Nachteile

Keine Angabe da Ich nichts negatives gefunden habe

Barbara
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 10.3.2023

Meine Anwendungen von Dynamics 365

Vorteile

Das Onboarding ist übersichtlich und schnell

Nachteile

Momentan sehe ich keine Verbesserungsvorschläge

Simone
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

5
Bewertet am 22.1.2023

Perfektes Tool für den Arbeitsalltag

Vorteile

Anhand dieses Programms erfasse ich schnell kundenlösungen und gebe es an Kollegen weiter.Inklusive on und offboarding. Sehr gut!

Nachteile

Bis jetzt bin ich zufrieden. Fragt mich im Jahr wieder

Denis
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 27.3.2023

Dynamik Feedback

Mit Dynamics 365 hat man sämtliche wichtige Tools, die alle im Leben irgendwann mal von nutzen sein sollten an einem Ort.

Vorteile

Das Programm kann ein ganzes Jahr lang umsonst getestet werden. So hat man reichlich Zeit alle internen Programme richtig kennen zu lernen.

Nachteile

Bisher kaum Sachen gewesen, die negativ sein sollten.

Dorothee
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
2

2
Bewertet am 30.1.2023

Nur für Kleinstunternehmen geeignet

Einfache Buchhaltungsvorgänge

Vorteile

Sehr sehr einfach und für Buchhaltungsanfänger geeignet

Nachteile

Wer große ERP Programme kennt, ist unzufrieden mit der Funktionalität.

Ty
  • Branche: Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.11.2019

Dynamics in a league of it's own

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Vorteile

I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge.

From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation.

Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Nachteile

I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Dynamics 365

Cost is incredibly good, Azure, vibrant community of support. Microsoft is heading in a direction I am trying to go.
Divya
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.4.2023

ERP Work flow enhancement

Overall, I have had great experience with Dynamic 365 and use it in my daily work life to look for multiple documents and tracing. Since I am used to of it, accessing stuff is not hard but if I have to access new stuff, it is not very user friendly or easy to find.

Vorteile

The best features about Dynamic 365 are:- The ability to be a one shop stop for all the relevant data.- Ability to lock fields to prevent access levels and incorrect data entries.- It serves as the primary document of reference for us.- Ability to have multiple columns and hold high amount of data.- Since is it linked to one drive, the chances of loosing data are minimal.- The option to add notes in lot cards to highlight some important details.- Item linking and item tracing helps to look back at the input lots and is very easy.- Assigning item numbers to each lot to provide specificity and prevent duplication.- Ease to add more toggles if needed.- The access to financial reports thereby improving transparency.- To have access to electronic work orders and production releases.- It helps in maintaining traceability on the processes and material that is received and used.

Nachteile

- having that much information at one site also increases the risk of mix up and chances of data loss.- The maintenance of the system can be longer thereby putting a complete pause on the ability to work.- Having multiple linkage to the material is sometimes represented in a cluster which cause confusion.- The app runs slow at times - Ease of use is not the best as the system is bit complicated to navigate.

Matthew
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 9.3.2018

Unresponsive, unintuitive, bug-riddled

I DO NOT recommend this product to ANYONE. The features which work only do so after weeks spent learning the software's bugs and avoiding them. This is not a finished product, and in the two years I have used it not a single issue has been resolved.

Have the developers even attempted to use this? I am so far beyond being understanding of this thing's shortfalls, and I hope this is apparent in my review. Give my company a refund so that the money which Microsoft has NOT earned can be distributed to the employees who have spent hours of unproductive time compensating for Microsoft/D365/CRM's shortcomings.

Vorteile

It promises to deliver a comprehensive client management system, databases information for perusal by its users, and has a lot of potential.

Nachteile

The user interface is atrocious. Pages which should be full windows are contained in scroll bars in my browser window

Tables within these windows are not scaleable and are improperly scaled. This cuts off row lables, column headers, and information which I would like to read but cannot

Drop-down menus are not generated automatically

Timesheets are sliding-windows nested within sliding-windows nested within sliding windows, all of which are compressed to less than half the height of my screen by an incompressible block of data.

Timesheets wipe information without warning. New lines added to timesheets occasionally do not register, do not save, prevent submissions for review, and are undetectable until I close the timesheet, the information I entered is wiped, and I spend an hour trying to discern which portions of my billable (BILLABLE! I work by the hour, time spent on this costs my company money, costs me money by way of lost income earned in performance reviews, blatantly ruins my day, and ruins the fidelity of my timesheets by forcing me to try and back out my work for the day)

The TIMER feature in timesheets, a STOPWATCH feature that should be a simple start/stop, cannot properly roll over between hours. If you restart the timer on a line, because (god-forbid) you start a task and the timer, stop the task and a timer, start a new task and a new timer, stop a new task and a timer, and restart the original task and its timer, the thing cannot simply add more time to the original line. No, when it reaches the next hour (1.4 -> 1.9 -> 2.0 -> 2.1 is expected and correct behavior) it just fails entirely, and continues to neglect full hours going forward. (1.4 -> 1.9 -> 0.0 -> 0.9 -> 0.0 -> 0.9 -> 0.0 -> 0.9). This is a baseline thing which i would consider only a slight step up in difficulty from not deleting my activity description (which CRM does frequently)

But why am I having to rank timesheet features by difficulty? My company has paid for Dynamics 365 services, and it is functional to the minimum degree.

Contact entries cannot be related to more than 3 cases? The "Recent Cases" table on the right is not one table - it's FIVE IDENTICAL TABLES arranged vertically along the right side of the screen. Of these, the top and the bottom entries CANNOT be used, and attempting to associate the Contact to a Case returns an error. The MIDDLE THREE tables only accept ONE ENTRY each - my contact is associated with DOZENS of case files, and I am limited to THREE?

This list goes on. This product is awful. This is absolutely awful. DO NOT purchase this product. I am a baseline wage-earner in my company, and am not whatever customer-relations / customization employees Microsoft use to field customer complaints / cater this service, but whatever they are doing is doing done poorly.

Farhan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 18.2.2023

Dynamics 365

I've had a great experience with Dynamics 365. The software is very user-friendly and intuitive, and the customer service team has been incredibly helpful in helping me set up and troubleshoot any issues that I have had. The reporting capabilities are great, and the integration with other Microsoft products like Office 365 make the system very powerful. I'm very happy with Dynamics 365 and would highly recommend it to anyone looking for an enterprise level CRM solution.

Vorteile

• Streamlined data management and customer insights.• Improved automation capabilities.• Unification of customer data.• Flexible deployment options.• Comprehensive analytics capabilities.• Improved customer service and support.• Easier to customize and extend.• Easier to integrate with other applications.

Nachteile

• Expensive to implement and maintain.• Complex to learn and use.• Requires extensive training and user adoption.• Difficult to integrate with legacy systems.• Security and privacy concerns.• Potential data migration issues.

Lydiah
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.4.2023

I give Dynamics 365 it dues and acknowledge it as an all inclusive solution for my entire...

My experience with Dynamics 365 has been one worth noting. It is marked with a lot of fulfillment knowing that I've got the best especially CRM tool I can ever get.

Vorteile

Sales and Marketing has been on the rise like in the last 3years and many people are opting for it because of the freedom on your time and even you deciding what you will earn at the end of the day as well as leverage over your time. And this is where Dynamics 365 comes in to make your business operations soo seamless as well as maximizing on earnings. It is an absolute answer to businesses. First of all it's user friendly and Incase of any issues in implementation and use,then the customer support team is alert 24/7. Also it's total cost of adoption into your enterprise processes is quite reasonable. It's capabilities are on another level and can be used across all the departments. From finance to make informed decision and accelerate reconciled financial reportings as well as give a clear forecast on the financial trajectory of any business beacause on can view everything from payables,receivables, transaction dimensions,defferals,manage multiple currencies,bank account and assigning automatically audit trails.It is also an efficient CRM tool when integrated with the sales options and is useful to maintain an overview of contacts and their needs ,keep track of sales opportunities which will result to a boost in productivity. I believe if you can get hold of and just efficiently manage the above two department of your enterprise then we can consider it a successful one. But also tomention Dynamics 365 is useful to procurement ,HR,Project Management making it the best fit.

Nachteile

To be honest i have used Dynamics 365 for over 2years now and I have not experienced any downside at all. It even amazes me on it comprehensive capabilities and the fact that it can be used across multi-department is just soo fulfilling

Carlos
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 26.4.2023

Software that facilitates efficient business process management

Overall, Dynamics 365 has all the functionality, but the most crucial aspect is that we can customise the system to meet our particular corporate structure.

Vorteile

Dynamics 365 includes a wide range of applications, from sales and customer service to finance and operations. This makes it a fantastic option for companies looking to simplify their processes and increase overall efficiency. Because of Dynamics 365's tremendous adaptability, users may tailor the platform to their own business requirements. This makes it easier to create workflows, automate processes, and streamline operations. Provides seamless integration with other Microsoft products like Office 365, SharePoint, and Power BI, making it easy to transfer data between platforms and get a more complete understanding of your company. Because Dynamics 365 is a cloud-based product, users may access the system from any place with an internet connection.

Nachteile

Elements 365 is a complex platform, and learning how to use all of its features and capabilities may take some time. Private businesses or those with little IT resources may find this to be a challenge. Cost: Elements 365 might be expensive, especially for businesses that need a lot of clients or modifications. Because of this, it might not be as appealing as other options for start-ups or private companies. Combinations with prohibited outsiders: Elements 365 works well with other Microsoft programmes, however it can be more challenging to integrate with third-party software. This may limit the platform's usefulness for organisations that heavily rely on other devices.

Ashwin
  • Branche: Animation
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 4.5.2023

Review about Dynamics 365

Overall, Dynamics 365 is considered to be a comprehensive and integrated solution for managing various business processes, including customer relationship management, enterprise resource planning, and analytics. It offers a range of features and functionalities, including AI-powered insights, flexibility and customization, and integration with other Microsoft products like Office 365.

Vorteile

The modular design allows organizations to choose the specific features they need and configure the system to match their unique workflows and processes. This can help streamline operations and improve efficiency.Another strength of Dynamics 365 is its integration with other Microsoft products, particularly Office 365. This can help users stay productive and collaborate seamlessly across different platforms.

Nachteile

One of the common criticisms of Dynamics 365 is the complexity of the system and the steep learning curve for users. Due to the wide range of features and customization options, it can take some time for users to become familiar with the system and effectively utilize all its capabilities.

Ahmed
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.5.2023

Powerful CRM Software

Overall, I would highly recommend this software to any organization that is looking for a powerful software and needs to increase the satisfaction of their customers

Vorteile

-this software can be customized easily to meet the business needs , and it's easy to configure and maintenance, I highly recommend this software.- I love the customer service module this is important part of dynamics 365 and I will recommend Dynamics 365 for any organizations has call center because it's Saving user time, reducing operational cost and increasing customer satisfaction

Nachteile

- Many organizations now need to shift their employees from working on desktop computers to tablets, but Dynamics CRM has limited features in Tables and mobile apps.- Data storage limits ,it's need to increase storage .- need more enhanced in report part , it's difficult to customize

Genesis
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.5.2023

The indispensable tool for business digital transformation

In summary, Dynamics 365 is a good choice for organizations that seek a complete and customizable solution for business processes. Its flexibility and capacity for incorporation are strong aspects, how can it result in costing for several companies.

Vorteile

Which fascinates me from Dinamics 365 is its flexibility, it already conforms to the specific needs of each organization. I also highlight its ability to integrate with other platforms and tools used in trade.

Nachteile

As an aspect of negative aspect, I would like to name that its cost could be high, which results a limitation for small or medium impressives looking for a more economical option.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 1.5.2023

Microsoft D365 retail

Vorteile

It's easy to use by end user and easy to integrate with thrid party.

Nachteile

Nothing to tell about this product and most of the security reason options disabled

April
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.2.2021

Multifunctional Top of The Line Software.

Microsoft Dynamics 365 is an extraordinary programming to utilize. I prescribe Microsoft Dynamics 365 to all the forthcoming clients. It has extraordinary and splendid highlights. It is an efficient programming and its abilities are incredible. This software has given us numerous new capacities, for example,

Upgrade dynamic

Improve business measure results

Drive advancement

Improve business measure readiness

Improve client relations/administration

Drive income development

Cost the board

Improve provider or accomplice connections

Make inward/operational efficiencies

Lessen time to advertise

Vorteile

Microsoft Dynamics 365 is an incredible apparatus for booking and making work processes viable. With Microsoft Dynamics 365, we can deal with our staff individuals in an expert way. The dependability of Microsoft Dynamics 365 is something worth being thankful for that I have been enjoying about the instrument. It has been not difficult to utilize and alter.

Nachteile

Disdaining Microsoft Dynamics 365 has not been a possibility for us. I'm intrigued by Microsoft Dynamics 365. It has been a splendid programming. I like its dependability. It is so noteworthy. I'm a glad customer.

Microsoft Dynamics 365 is incredible and solid. It makes field the executives of our staff individuals smooth and noteworthy. It likewise makes it basic for us to oversee client connections without any problem. It has been the best.Microsoft Dynamics 365 is a quality programming to utilize. It has quality highlights. We won't change things by any means. The ideal-ness of the merchant's reactions makes things astonishing.

5.106 Bewertungen