Nutzerbewertungen im Überblick

Über symplr Talent Management Solutions

Designed exclusively for the healthcare industry, symplr Talent Management Solutions provides a talent management platform with a variety of features, including applicant tracking, onboarding, learning management, performance...

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Funktionsbewertungen

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4,5

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Nutzerbewertungen zu symplr Talent Management Solutions durchsuchen

3 von 3 Bewertungen

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Evelyn
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Nicht verfügbar
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
Nicht verfügbar

5
Bewertet am 10.10.2019

Netlearning

Vorteile

Simple to use, up to date software for on-site company education

Nachteile

It seems to decide if you can skip thru modules

Elena
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.12.2016

Very positive experience with NetLearning

We have been very impressed with NetLearning from the start of the implementation process. Easy to navigate for both managers and employees, user-friendly when it comes to the creation of our own courses/classes. We have integrated NetLearning with NetCompetency and Performance Manager for all-inclusive Talent Suite, and so far have been very satisfied with the overall performance and customer service support.

Vorteile

Easy to use; ability to generate reports and track employees' training progress

Jessica
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
4

2
Bewertet am 28.2.2017

HealthCare Source LMS

Vorteile

Very attentive sales and customer support staff. The sales and demo process was good, and the staff was not pushy, very honest.

Nachteile

Unfortunately the LMS was not very with the times. It had an old looking interface, and could not integrate with this that we required.

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3 Bewertungen