LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform bietet eine Live-Chat-Anwendung, Ticketverwaltung, Online-Self-Service-Portale sowie Änderungs- und... Mehr erfahren
42 Produkte
CloudTalk ist eine Verwaltungslösung für Kontaktcenter, die es Unternehmen ermöglicht, die Kommunikation mit Teams und Kunden mithilfe von virtuellen Anrufsystemen zu rationalisieren. Das Tool ermöglicht es Führungskräften,... Mehr erfahren
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den wichtigsten Funktionen gehören die Verwaltung von Kundenbetreuungstickets, ein Kundenbetreuungsportal, die... Mehr erfahren
Talkdesk ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, mit der Unternehmen die Kundenzufriedenheit verbessern und gleichzeitig die Kosten für die Kundenbetreuung senken können. Die Lösung nutzt IVR (Interactive Voice Response),... Mehr erfahren
NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support... Mehr erfahren
Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter. Mit der praktischen KI von Five9 können Mitarbeitende Kundenerlebnisse über Telefon, E-Mail, Chat,... Mehr erfahren
Qualtrics CustomerXM ist ein cloudbasiertes System zur Verwaltung von Kundenerlebnissen, das kleinen bis großen Unternehmen hilft, Kundeninteraktionen zu überwachen und das Kaufverhalten zu prognostizieren. Zu den Hauptfunktionen... Mehr erfahren
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all... Mehr erfahren
Genesys Cloud CX™ cloud contact center software transforms your customer experience. It connects data across teams, tools, interactions so you have actionable insights to address customers problems with ease on any channel, at... Mehr erfahren
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at... Mehr erfahren
Playvox ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Qualitätssicherungsteams die Leistung von Agenten überwachen und Kundenserviceprozesse optimieren können. Analysten können personalisierte Frage-und-Antwort-Formulare oder Scorecards... Mehr erfahren
Squaretalk ist eine kostengünstige, skalierbare und einfach zu bedienende Cloud-Kommunikationsplattform, die deinen Vertriebs- und Supportteams enorme Tools zur Steigerung von Effizienz und Produktivität an die Hand gibt. Deine... Mehr erfahren
AloTech ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, die Funktionen wie Sprachaufzeichnung, Sprachanalyse, prädiktiven Wähler, automatische Anrufverteilung und interaktive Sprachantwort bietet. Die Sprachanalysefunktion bietet... Mehr erfahren
Froged ist eine Lösung für Kundenerfolg, die Unternehmen dabei unterstützt, Verhaltensweisen nachzuverfolgen sowie Live-Chats und E-Mail-Marketingkampagnen zu verwalten, um die Kundenerfahrung mit der Marke zu verbessern.... Mehr erfahren
Designed for call and contact centers, Scorebuddy is a quality assurance platform that allows QA departments to monitor agents and measure service quality. With agent dashboards and smart reporting, QA professionals can work with... Mehr erfahren
EvaluAgent is a quality assurance solution for customer service organizations designed to evaluate and coach agents. This solution unifies customer feedback and agent performance data. It provides automated scoring for all... Mehr erfahren
Klaus ist eine cloudbasierte Lösung, die Kundenbetreuungsteams bei der Gesprächsüberprüfung und Feedback-Erfassung unterstützt. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Ticketmanagement, gefilterte Ansichten, Trendanalyse, Bewertungs... Mehr erfahren
Verint Automated Quality Management gives visibility to operations, allowing users to evaluate calls and automate quality management. It provides both the ability to identify areas of non-compliance, as well as identify and track... Mehr erfahren
Work&Track Mobile is a cloud-based field service management solution offered by NEO Managing Mobility. The platform is used across industries such as utilities and logistics. Work&Track Mobile allows users to schedule and... Mehr erfahren
Stella Connect is a web-based customer experience management solution designed to help agents, team leaders, executives, startups, BPOs, SMBs and QA managers gain visibility into feedback provided by customers, launch QA reviews... Mehr erfahren
intalk.io is a modern communication platform best suited for contact centers across outbound sales, customer service, internal service desks, vendor management processes. You can connect multiple channels such as voice, email,... Mehr erfahren
66% of calls are lost due to mistakes that could be prevented. Most technology gives you data telling showing you that you're losing calls, but no way to fix it. Balto is the first and only real-time guidance, which actually... Mehr erfahren
LiveCaller ist eine Live-Chat-Lösung, die Unternehmen hilft, mit Kunden über Anrufe, Nachrichten, Drittanbieter-Tools und Co-Browsing-Funktionen in Kontakt zu treten und mit ihnen zu kommunizieren. Agenten können aufgezeichnete... Mehr erfahren
Twilio Flex ist eine vollständig programmierbare cloudbasierte Kontaktcenter-Plattform, die Unternehmen vollständige Kontrolle über das Kontaktcenter-Erlebnis bietet. Mit Twilio Flex können Unternehmen eine Omnichannel-Kontaktcent... Mehr erfahren
CallMiner Eureka ist eine cloudbasierte Sprachanalyselösung, die Kontaktcentern dabei helfen soll, die Kundenerfahrung oder -stimmungen über verschiedenen Kommunikationskanäle wie E-Mail, Telefon, soziale Medien oder Chat hinweg... Mehr erfahren
Cisco Finesse is a contact center solution that delivers a quality digital experience for customers across multiple channels of communication. The sytem provides instant call routing, team communication, real-time agent training,... Mehr erfahren
Observe.AI is the leading conversation intelligence platform for boosting contact center performance. Built on the industry’s most accurate AI engine that analyzes 100% of interactions across channels, Observe.AI maximizes agent... Mehr erfahren
MiaRec is a provider of conversational intelligence and automated QA for contact centers. Contact centers can use MiaRec across the workforce to modernize workflows and surface intelligence at scale. MiaRec's Conversational... Mehr erfahren
Castel Detect Live is a contact center quality assurance solution that helps businesses monitor call center operations, set up agent coaching, create call scripts, and more from within a unified platform. The built-in chat... Mehr erfahren
RapportCMS is a cloud-based contact center solution with all key call center tools available on demand. While most providers have built solutions from a telephony perspective, it helps recognize what happens after the agent says... Mehr erfahren
Prodigal is a cloud-based Consumer Finance Intelligence solution. Lenders, collection agencies, and healthcare providers depend on Prodigal to analyze every agent and customer conversation to enhance profits, customer experience,... Mehr erfahren
MaestroQA is a quality assurance platform designed to help call centers measure and improve the customer experience. It helps managers automate manual QA tasks with various capabilities, such as screen capture, agent coaching,... Mehr erfahren
The platform allows clients to call from their phone or from their Web browser by using WebRTC voice, video, and screen share. It also enables clients to contact users over any chat channel (SMS, FB Messenger, WhatsApp,..) with... Mehr erfahren
RedRoute is an advanced AI voice assistant that can quickly handle the majority of simple inbound customer support calls. Our voice assistant creates an Alexa or Siri-like experience for customers on your phone channel. RedRoute... Mehr erfahren
Verint Workforce Engagement offers a cloud based solution to businesses of all sizes. It allows to deploy deep learning and AI algorithms to create a more employee friendly experience. Features include staffing, quality and... Mehr erfahren
Highly engaged agents deliver superior CX that lead to higher customer loyalty. But businesses treat their contact centers as cost units and don’t empower their agents to deliver business value. HGS Agent X enables front-line... Mehr erfahren
FCR measurement software is often called customer service management (CSM) or customer experience management software (CXM). SQM's CSM software is specifically built for call centers and designed to measure, track, benchmark, and... Mehr erfahren
Verint Forecasting and Scheduling is a performance management and employee scheduling solution that helps businesses streamline processes related to time off request management, productivity tracking, recruiting, and quality... Mehr erfahren
Cresta is a cloud-based real-time AI contact center for customer service and live chat. Cresta combines the latest in artificial intelligence and natural language processing with advanced human coaching to achieve real-time... Mehr erfahren
GenieTalk.ai allows businesses to improve operations, boost engagement, increase conversions, deliver delightful customer experiences, and promote top-line business growth while reducing business costs. GenieTalk is an... Mehr erfahren
The performance of contact center agents and teams can be enhanced using the web-based quality assurance tool known as VQ Online. Create several personalized scorecards for various channels and programmes. Coaches are focused on... Mehr erfahren
Pathlight keeps customer-facing teams engaged and motivated to exceed expectations. The platform combines quality assurance, workforce management, real-time data analysis, communications, AI coaching, predictive goal setting,... Mehr erfahren