FullStory ist ein webbasiertes digitales Informationssystem, das hilft, das Kundenerlebnis zu optimieren. Nutzer können jede Kundenaktivität verfolgen und überwachen. Von Klicks bis zu Seitenübergängen wird alles automatisch... Mehr erfahren
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Reveall is a customer insights hub that enables UX and product teams to convert their research into clear product decisions. Businesses can map their customer journey, share findings and reports, and collaborate on insights from... Mehr erfahren
LeadsRx ist eine cloudbasierte Lösung für Marketing-Attribution und Multi-Touch-Attribution für mittlere bis große Unternehmen. Mit der Lösung können Unternehmen ihre Marketingaktivitäten überwachen und Auswirkungen auf den... Mehr erfahren
Mit GetFeedback für Salesforce können Nutzer automatisch Kundenfeedback an kritischen Berührungspunkten in der Customer Journey sammeln. Diese Lösung bietet mehr Kontext für Umfragen und überträgt Feedback in Salesforce, um... Mehr erfahren
Dreamdata ist eine cloudbasierte Plattform für Marketing und Umsatzattribution. Die Lösung ermöglicht es Unternehmen, zu verfolgen und zu analysieren, wie bestimmte Aktivitäten den Umsatz beeinflussen, wie die einzelnen Kanäle... Mehr erfahren
WebEngage is a customer data platform and marketing automation suite that makes user engagement and retention simplified and highly effective for consumer tech enterprises and SMBs. The platform helps brands drive more revenue... Mehr erfahren
Schnelleres Onboarding von Nutzern Userflow ist ein nutzerfreundlicher programmierarmer/programmierfreier Ersteller für Onboarding-Anleitungen und In-App-Umfragen auf dem Markt. So lassen sich die Nutzer besser einbinden, um... Mehr erfahren
UserExperior is a mobile app analytics solution that enables product teams to get powerful insights into their apps user’s experiences. Understand your app users through session replay, heatmaps, funnels, and crashes to fix... Mehr erfahren
Die erkenntnisgestützte Lösung von Mapp Cloud nutzt KI zur Generierung umsetzbarer Erkenntnisse und ermöglicht Marken eine bessere Interaktion mit ihren Kunden auf deren Weg zum Kauf. Zur Förderung einer besseren Interaktion... Mehr erfahren
Mailchimp ist ein webbasierter E-Mail-Marketing-Dienst, der Millionen Nutzer hat. Nutzer können mit der Anwendung Newsletter in verschiedenen sozialen Netzwerken teilen und das Kundenengagement verfolgen. Die Anwendung bietet... Mehr erfahren
Miro ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine bis mittlere Unternehmen. Die Lösung verfügt über ein digitales Whiteboard, das für Forschung, Ideenfindung, das Erstellen von Kunden-Journeys und User-Story-Maps,... Mehr erfahren
Marketo Engage, Teil der Adobe Experience Cloud, bietet eine cloudbasierte E-Mail-Marketingplattform für Unternehmen jeder Größe zur Verwaltung und Überwachung ansprechender Kundenbeziehungen. Diese Lösung umfasst integrierte... Mehr erfahren
Hotjar ist eine cloudbasierte Plattform für das Kundenerlebnismanagement, mit der kleine und große Unternehmen die Klick-, Tipp- und Scroll-Aktionen ihrer Websitebesuchenden mithilfe von Heatmaps verfolgen und analysieren können.... Mehr erfahren
Pendo ist eine Produktmanagementlösung, die Unternehmen in den Bereichen Bildungstechnologie, Gesundheitswesen und Finanzdienstleistungen dabei unterstützt, Abläufe im Zusammenhang mit Kundenbindung, Nutzer-Onboarding, Produktplan... Mehr erfahren
Cardboard is a collaboration solution suitable for businesses of all sizes across various industry verticals. Features include a kanban-style activity dashboard, content import and export tools, invites for remote team members... Mehr erfahren
Smartlook ist eine für die Cloud und Mobilgeräte entwickelte quantitative Analyselösung, die Unternehmen jeder Größe mit dem Nutzerverhalten und der Nutzererfahrung unterstützt. Smartlook beantwortet die Fragen „Was?“ und... Mehr erfahren
Marken, die ihren Kunden Produkte und Dienstleistungen auf Websites, oder in Apps anbieten und daran interessiert sind, ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten, um das digitale Kundenengagement, Conversions und Umsatz zu... Mehr erfahren
Lucky Orange is a suite of conversion optimization tools designed to help businesses track and engage with visitors using heatmaps, dashboards, live chat, polls and more. Administrators can gain insights into problematic areas... Mehr erfahren
Uxpressia is a cloud-based customer experience management solution designed to help small to large businesses design customer journeys maps, personas and impact maps on a centralized platform. It allows users to gain insights... Mehr erfahren
AiTrillion is an all-in-one marketing automation platform to boost the impact of eCommerce marketing across the entire customer lifecycle by leveraging user data, automation, AI/ML, and personalized techniques. This platform is... Mehr erfahren
involve.me ist eine Plattform für Nutzerengagement und Kundenerlebnis, die digitalen Vermarktern und E-Commerce-Unternehmen dabei hilft, personalisierte Interaktionen über die gesamte Customer Journey hinweg zu erstellen, von der... Mehr erfahren
INSIDE ist eine Live-Chat-Lösung, die Unternehmen in den Bereichen E-Commerce, Einzelhandel, Reisen, Regierung und Finanzen dabei unterstützt, über Chatbot, E-Mail, SMS, Videoanrufe und andere Kommunikationskanäle mit Kunden in... Mehr erfahren
Matomo (ehemals Piwik) ist eine Web-Analytics-Plattform, die Unternehmen dabei unterstützt, die Aktivitäten und das Engagement von Nutzern über Websites hinweg mithilfe von Heatmaps, A/B-Tests (Split Testing), Sitzungsaufzeichnung... Mehr erfahren
Feedbackly is an all-in-one CX tool that turns feedback into sales automatically through the entire customer journey. Create customizable surveys and publish them simultaneously on any sales/communication channel; Then analyze... Mehr erfahren
Heap ist eine robuste Produktanalyselösung, die Produkt-, Marketing- und Kundenbetreuungsteams beim Erfassen von Kundenerkenntnissen unterstützt, um die Kundenerfahrung zu verbessern. Mit Heap können Teams alle Kundenverhaltensdat... Mehr erfahren
Leadoo is a marketing software, which helps businesses convert website traffic into online sales and sales leads, and deliver a personalized user-experience to your visitors. The platform enables organizations to store information... Mehr erfahren
Oribi ist eine cloudbasierte Lösung zur Abbildung von Besucher-Journeys, die Marketingagenturen und E-Commerce-Unternehmen analytische Tools bietet, mit denen sie das Verhalten von Besuchenden über mehrere Kanäle hinweg überwachen... Mehr erfahren
Browser Push Notifications is a cloud-based platform that helps users to manage push notifications in web browsers. The product features customer segmentation, which allows users to group and target visitors for marketing... Mehr erfahren
LogRocket is a complete front-end monitoring and product analytics solution that utilizes session reply, performance monitoring, and powerful analytics to uncover and fix UX and technical issues that affect conversion, engagement,... Mehr erfahren
Microsoft Clarity is a tool that captures how visitors interact with websites. It is free, easy to use, and can be set up quickly. The tool provides heatmaps that highlight the page areas that drive the most visitor engagement. ... Mehr erfahren
Netcore is a customer engagement and experience platform designed to help businesses in education, hospitality, travel, media, entertainment, eCommerce and other industries streamline marketing automation processes using machine... Mehr erfahren
Smaply is a cloud-based customer experience platform that allows businesses to create journey/stakeholder maps and share them with team members. Professionals can utilize the drag-and-drop functionality to add images, texts or... Mehr erfahren
Factors.AI helps B2B SaaS Marketers understand and scale what drives revenue. Get critical insights into your marketing activities, decode customer behaviors & up your game with AI-powered Marketing Intelligence. With a... Mehr erfahren
We live in an eCommerce first world. To win, brands need real-time access to the most valuable data, insights, and tools. MikMak Insights improves marketing effectiveness, drives market share over competitors, and strengthens a... Mehr erfahren
Die Piwik Pro Analytics Suite kann das Online-Verhalten von Nutzern und ihre Interaktionen mit Websites, digitalen Produkten und Anwendungen nachverfolgen. Mit Piwik Pro können Unternehmen fundiertere Entscheidungen treffen und... Mehr erfahren
Primary is a product lifecycle management software for product and app developers that helps them organize their tasks, tag co-workers, manage prototype projects, create users flow and more. The software can integrate with... Mehr erfahren
The Intouch Insight CX PLatform is a cloud-based solution designed to help multi-location businesses in retail, F&B and hospitality industries manage customer experience across multiple channels. It is a scalable Customer... Mehr erfahren
DemandJump is a cloud-based solution that provides consumer insights and market intelligence to marketing teams of all sizes. This solution can be used to analyze competitor data, including organic search, paid ads, online... Mehr erfahren
Avion is a user story mapping for agile product teams. This platform allows companies to turn backlogs into one strategic roadmap. With Avion, users can plan leaner releases and spot dependencies faster. Notable features include... Mehr erfahren
Centralpoint, by Oxcyon is featured in Gartner’s Magic Quadrant for Digital Experience Platforms is a Microsoft based technology which be installed either on-premise or in the cloud. It is an N-Tiered, highly scalable, roles... Mehr erfahren
Wigzo is a no-code customer data platform with e-commerce marketing automation capabilities. Its AI-based automation engine, native analytics, smart customer segmentation, and omnichannel personalization workflows allow e-commerce... Mehr erfahren
Salesforce Retail CRM is a retail management system designed to help eCommerce businesses identify customers’ requirements and deliver personalized experiences. Administrators can organize and manage multiple marketing campaigns... Mehr erfahren
twik is an award winning 5-years old startup that automatically detects all business goals in every website and page and assists in presenting the right product/service/message at the right time to each and every visitor (even... Mehr erfahren
Odyssey Attribution is a cloud-based marketing attribution platform that integrates with Google Analytics to provide businesses with insight into the performance of their marketing channels. The solution offers features including... Mehr erfahren
Magnews is the all-in-one solution to manage the customer journey from the overall strategy to the execution of individual activities and campaigns. Magnews enables marketing & sales teams to collaborate, acquire, convert,... Mehr erfahren
JourneyLabs is a journey mapping solution designed to help medical organizations, recruiters, education institutions, consultants and other businesses provide personalized digital content to users. Based on the Microsoft Azure... Mehr erfahren
EasySend ist eine Lösung zur Automatisierung von Formularen, die Unternehmen der Versicherungs- und Finanzbranche dabei helfen soll, Dokumente wie Forderungen, Policen, Darlehensverträge und vieles mehr auf einer zentralen... Mehr erfahren
CFN Insight is a cloud-based solution that helps businesses utilize journey maps to manage customer touchpoints and improve overall client experience. Professionals can assign key metrics to multiple business owners, track the... Mehr erfahren
CXDeployer is a cloud-based solution designed to help small to large enterprises design, share and deploy customer journey maps, business model canvas, persona and empathy maps to visualize and improve customer's experience with... Mehr erfahren
Dynata Insights Platform is a customer engagement software that helps businesses review, approve, share and deliver data. The solution enables managers to gain insights into audience demographics, brand health and campaign... Mehr erfahren