Enterprise Bot hilft Unternehmen, ihre Kundenerfahrung mithilfe von virtuellen Assistenten in der Cloud oder on premise zu verbessern. Die leistungsstarke KI-Engine hilft den Lösungen, die Stimmung und Absicht in einem Gespräch... Mehr erfahren
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Pipedrive ist eine webbasierte Vertriebs-CRM- und Pipeline-Management-Lösung, mit der Unternehmen ihre Verkaufsaktivitäten planen und Geschäfte überwachen können. Unter Verwendung einer aktivitätsbasierten Verkaufsmethodik... Mehr erfahren
Tidio Chat ist eine cloudbasierte Live-Chat-Plattform, die sich für die Integration in die Website jedes Unternehmens eignet. Die Lösung enthält eine anpassbare Nutzeroberfläche, die es Unternehmen ermöglicht, die Live-Chat-Schnit... Mehr erfahren
Freshchat ist eine cloudbasierte Live-Messaging-Lösung, mit der Vertriebs- und Kundenserviceteams mit potenziellen Kunden interagieren können. Zu den wichtigsten Funktionen der Lösung gehören automatisierte Nachrichten, In-App-Kam... Mehr erfahren
Die automatisierte CX-Assurance-Plattform von Cyara hilft Marken, hervorragende Kundenerfahrungen mit weniger Kosten, Aufwand und Risiken bereitzustellen. Cyara unterstützt den kompletten Lebenszyklus der CX-Software-Entwicklung,... Mehr erfahren
Zowie enables businesses to deflect tickets using automation technology, care for customers with omnichannel inbox and sell more using enhanced customer context. Zowie can act as a standalone customer service system or enhance... Mehr erfahren
Appy Pie ist eine Anwendungsentwicklungsplattform, mit der Nutzer mobile Apps erstellen können, die mit Betriebssystemen wie Android, iOS und Windows Mobile OS kompatibel sind. Die Lösungen erstellen Anwendungen für Unternehmen... Mehr erfahren
Intercom is a sales, marketing and support solution platform that acquires, engages and supports customers through its bot-based algorithm, targeted emails, push and in-app messages, and an integrated help desk. It caters to... Mehr erfahren
Birdeye hilft Unternehmen, durch zufriedene Kunden zu wachsen. Über 60.000 Unternehmen nutzen Birdeye täglich, um neue Leads mit Listings, Nutzerbewertungen und Empfehlungen zu gewinnen, sie über Webchat und Termine in Kunden zu... Mehr erfahren
ExecVision is a cloud-based conversation intelligence platform that helps organizations train sales teams and monitor performance. It is primarily designed to transcribe calls and provide managers key metrics. Firms can use the... Mehr erfahren
Drift ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Unternehmen Verkaufsprozesse automatisieren können, indem sie Live-Chat-Fenster zu Websites hinzufügen, um die Kundenerfahrung und -loyalität zu fördern. Zu den wichtigsten Funktionen... Mehr erfahren
Brazen ist eine Event-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe dabei unterstützt, Videoübertragungen und eine Vielzahl virtueller Veranstaltungen wie Talentakquise, Jobmessen, Karriere-Expo und mehr zu erstellen, zu... Mehr erfahren
Rocket.Chat ist eine Kollaborationslösung, die Unternehmen mit Audio-/Videokonferenzen, Bildschirmfreigabe, Live-Chat und mehr bei der Fernarbeit unterstützt. Die Lösung wird mit einem Echtzeit-Nachrichtenübersetzungstool... Mehr erfahren
SnapEngage ist eine HIPAA-konforme Live-Chat-Lösung, die sich an Unternehmen in verschiedenen Branchen wie Reisen, Gastgewerbe, Immobilien, Gesundheitswesen, Versicherungen, Bildung und mehr richtet. Zu den wichtigsten Funktionen... Mehr erfahren
Comm100 Live Chat is used by small, mid-size, and large organizations in every industry to connect with their customers on their websites and mobile apps. Your customers can use traditional text-based chat with auto-translation... Mehr erfahren
Zoho SalesIQ is a cloud-based customer engagement platform that helps businesses to monitor website traffic in real-time, initiate proactive conversations with prospects and customers based on available data, automate the... Mehr erfahren
LiveHelpNow provides omnichannel support solutions that give teams of any size the tools they need to drive an amazing customer experience. Software designed to meet all of your customer support, contact center, lead generation,... Mehr erfahren
Sprinklr ist eine cloudbasierte Lösung für das Kundenerlebnismanagement für Unternehmen jeder Größe. Die Lösung bietet Funktionen für Social Experience Core, Content Marketing, Social-Media-Management, bezahlte Werbung, Website-Ma... Mehr erfahren
Landbot ist eine nutzerfreundliche, codefreie Lösung für die Erstellung dialogorientierter Chatbot-Anwendungen. Gesprächsanwendungen kombinieren die Vorteile einer interaktiven dialogorientierten Oberfläche mit umfangreichen... Mehr erfahren
Customerly is a live chat software designed to help businesses of all sizes connect and communicate with customers or prospects in multiple languages. It enables administrators to create a knowledge base including videos, GIFs... Mehr erfahren
ChangeGear is a premier IT Service Management solution. ChangeGear delivers a comprehensive platform for enterprise with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, the award-winning AI & Machine... Mehr erfahren
Chaport is a cloud-based live chat and chatbot solution for websites that also enables businesses to communicate with clients across various channels such as Facebook, Viber, and Telegram. It provides desktop apps for Windows and... Mehr erfahren
ChatBot ist eine Kundenservice-Managementlösung, mit der Unternehmen virtuelle Assistenten erstellen, starten und verwalten können, um die Kommunikation über Websites, Facebook-Seiten und Messaging-Anwendungen hinweg zu optimieren... Mehr erfahren
Powered by in-house AI technology, Sasha by True Lark is a responsive conversational AI chatbot that is used by businesses in the fitness & wellness, beauty and dental markets to automate front-desk communications. With 24/7... Mehr erfahren
INSIDE ist eine Live-Chat-Lösung, die Unternehmen in den Bereichen E-Commerce, Einzelhandel, Reisen, Regierung und Finanzen dabei unterstützt, über Chatbot, E-Mail, SMS, Videoanrufe und andere Kommunikationskanäle mit Kunden in... Mehr erfahren
LiveEngage ist eine Plattform für digitales Engagement, mit der Unternehmen mit Kunden in Kontakt treten und ihre Website verwalten können. Die Plattform richtet sich an verschiedene Branchen wie Banken, IT, Einzelhandel und... Mehr erfahren
Kommunicate is a live chat solution that enables businesses to streamline processes related to customer communications, chatbots, contact management and more. Professionals can create a knowledge base with a customizable... Mehr erfahren
SAS Business Intelligence ist ein cloudbasiertes Unternehmensanalysetool, mit dem Nutzer Kennzahlen überwachen und interaktive Berichte verwalten können. Die für Großunternehmen entwickelten Funktionen der Plattform umfassen ein... Mehr erfahren
Quiq is a cloud-based solution that helps small to large organizations automate customer communication processes on business websites using artificial intelligence (AI). It provides a live chat module, which allows IT professional... Mehr erfahren
Kustomer is a cloud-based solution, which helps small to large businesses streamline communication and provide client support via multiple channels. Key features include sentiment analysis, live agent auditing, workflow creation,... Mehr erfahren
Trusted by over 100 enterprises, Yellow Messenger is a conversational AI platform that utilizes cognitive engagement technology to help businesses implement human-like chatbots across voice and text communication channels. With... Mehr erfahren
B2Chat is a Web App Platform that enables businesses of all sizes to connect with customers via instant messaging to a variety of channels including WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Telegram, and LiveChat. The platform... Mehr erfahren
Acobot ist eine dialogbasierte KI-Plattform in der Cloud, die intelligente Chatbots für E-Commerce und Online-Händler anbietet, um den Online-Verkauf anzukurbeln. Zusätzlich zur KI hat Acobot außerdem E-Commerce-Funktionen, die... Mehr erfahren
Formilla.com is a cloud-based provider of customer messaging software for sales, marketing, and customer support. With a combination of Live Chat and marketing automation tools in one powerful platform, Formilla is an efficient... Mehr erfahren
ManyChat is a cloud-based chatbot solution designed to help small businesses drive chat marketing campaigns through social media platforms and text messaging. Key features include message broadcasting, drip marketing, A/B... Mehr erfahren
Smith.ai offers 24/7, AI-backed live chat services and as well as a free, AI-only Chatbot. Smith.ai has designed their chat products and services to help businesses capture leads and help clients online. Live chat receptionists... Mehr erfahren
Genesys DX (formerly Bold360) is a cloud-based live chat platform that allows users to communicate and manage reports online. Genesys DX’s key features include live chat, messaging, mobile engagement, agent productivity... Mehr erfahren
Leadoo is a marketing software, which helps businesses convert website traffic into online sales and sales leads, and deliver a personalized user-experience to your visitors. The platform enables organizations to store information... Mehr erfahren
Chatfuel is a cloud-based platform that helps small to large enterprises improve marketing operations across Facebook Messenger using artificial intelligence (AI) chatbots. Users can send automated responses for frequently asked... Mehr erfahren
The Engati chatbot and live chat platform is the winner of the 2021 CODiE Award. It empowers you to build intelligent bots in minutes without programming. Build once and publish across 15 channels- WhatsApp, Messenger,... Mehr erfahren
Boost.ai is a cloud-based and on-premise conversational AI platform that empowers banks, credit unions, telecom service providers and other enterprises to design, deploy and manage chatbots to automate interactions with customers... Mehr erfahren
eBanqo is a customer engagement/communications platform that helps SMBs across all industries to extend their services and offer support on popular messaging channels like WhatsApp, Twitter, Instagram, Google's Business Messages,... Mehr erfahren
Acquire ist eine Plattform für das Echtzeit-Kundenengagement, die deinen gesamten Verkauf und Support in einem Widget mit Live-Chat, E-Mail, Videoanrufen, SMS, Chatbots, Cobrowsing und Bildschirmfreigabe bereitstellt. Acquire... Mehr erfahren
Heyday by Hootsuite is artificial intelligence (AI) powered, all-in-one chat solution for ecommerce, support and marketing teams. With Heyday, ecommerce businesses deliver exceptional customer experience throughout the customer... Mehr erfahren
HappyFox is a cloud-based help desk solution that provides artificial intelligence (AI) chatbots to businesses across various industries, including computer and software, education, travel and leisure, media and publishing,... Mehr erfahren
Kore is an on-premise and cloud-based conversational AI platform that helps businesses across airlines, healthcare, telecom, banking, insurance, retail, and other industries automate customer interactions via a unified portal.... Mehr erfahren
Honeit is a cloud-based human resources platform that helps businesses utilize recruiting automation and conversational intelligence to screen and assess candidates. It includes an interview dashboard which lets recruiters... Mehr erfahren
DontGo is a live chat platform that helps businesses convert abandoning traffic into sales leads using artificial intelligence (AI) chatbots and exit intent technology. With its split testing module, professionals can run... Mehr erfahren
Verloop.io is building the operating system for customer support. Our state-of-the-art conversational AI helps brands securely scale their support, reduce operational expenses and gain complete visibility into their customer... Mehr erfahren
Pypestream is a cloud-based conversational AI solution designed to help businesses use chatbots and pragmatic AI to improve customer communications. Designed for businesses in insurance, healthcare, financial services, travel,... Mehr erfahren