SpiraTeam ist eine Projektmanagementlösung, die Kollaborations- und Qualitätssicherungswerkzeuge für Unternehmen aller Größen und Branchen bietet. Die Lösung kann entweder in der Cloud oder vor Ort bereitgestellt werden und... Mehr erfahren
267 produkte
Jira Software ist ein Softwareentwicklungstool, das von agilen Teams zum Planen, Verfolgen und Freigeben von Software verwendet wird. Jira Software unterstützt Scrum, Kanban, ein Hybridmodell oder andere einzigartige... Mehr erfahren
Taiga ist ein agiles cloudbasiertes On-Premise-Projektmanagement-Tool, mit dem Projektteams einfach und effektiv zusammenarbeiten können, unabhängig davon, ob sie Scrum, Kanban oder Scrumban verwenden oder einfach Probleme... Mehr erfahren
Bitrix24 ist eine Client-Management-Lösung, die Unternehmen eine Plattform zur Organisation und Verfolgung von Interaktionen mit potenziellen oder bestehenden Kunden und Partnern bietet. Mit der Software können Nutzer... Mehr erfahren
Miro ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine bis mittlere Unternehmen. Die Lösung verfügt über ein digitales Whiteboard, das für Forschung, Ideenfindung, das Erstellen von Kunden-Journeys und User-Story-Maps,... Mehr erfahren
ClickUp ist ein cloudbasiertes Tool für Kollaboration und Projektmanagement, das sich für Unternehmen aller Größen und Branchen eignet. Zu den Funktionen gehören Kommunikations- und Kollaborationstools, Aufgabenzuweisungen und... Mehr erfahren
Box is a cloud content management platform for companies of all sizes and industries. It offers security and controls for admins as well as sharing and collaboration capabilities for end users across the globe. The Box platform... Mehr erfahren
GitHub is a project management and code sharing platform that allows users to share their codes with others and create/iterate using collective intelligence. The software can be used for different kinds of coding assignments... Mehr erfahren
Zoho Desk is a cloud-based help desk solution from Zoho Corporation, catering to businesses of all sizes. Key features include management of customer support tickets, a customer support portal, contract management and report... Mehr erfahren
Clockify is a cloud-based and on-premise time tracking solution designed to help businesses monitor employee productivity, attendance and billable hours. Key features include time audit, reminders, data export, customizable... Mehr erfahren
Lucidchart is a cloud-based solution that helps small to large enterprises manage projects, data visualization, and diagramming processes. The centralized platform enables users to create visual diagrams of business processes and... Mehr erfahren
Workfront is the leader in enterprise work management. Workfront connects strategy to delivery, integrating people and data across the enterprise, and manages work from start to finish for the delivery of measurable outcomes, all... Mehr erfahren
MeisterTask ist eine cloudbasierte Projekt- und Aufgabenmanagementlösung, die für Unternehmen jeder Größe konzipiert ist. Zu den Hauptfunktionen zählen Dateimanagement, Zeiterfassung und Aufgabenverwaltung. MeisterTask bietet ein... Mehr erfahren
Deputy is a cloud-based human resource management (HRM) solution that caters to businesses of all sizes across various industry verticals and provides them employee management and scheduling functionalities. Deputy's rostering... Mehr erfahren
GitLab is a cloud-based project management platform that allows software developers to develop and manage codes collaboratively. The platform can be deployed either on-premise or in the cloud. GitLab helps developers manage the... Mehr erfahren
Targetprocess ist eine cloudbasierte visuelle Unternehmensplattform, die Portfolio, Produkte und Teams miteinander verbindet. Das Tool spiegelt die agile Methodik perfekt wider und kann jedem Unternehmen dabei helfen,... Mehr erfahren
BigTime is an online time and billing solution designed to serve professional service firms like accounting, engineering, government contracting, legal and IT services. The integrated solution offers features like time and... Mehr erfahren
Insightly is a SaaS-based CRM solution targeted at growing mid-sized businesses. More than 1.5 million users worldwide use Insightly to securely manage all their customer data in one place, build customer relationships,... Mehr erfahren
BQE Core Legal is a cloud-based solution that offers integrated accounting, time tracking, and billing and invoicing. It can support the operations of a variety of law firms including litigation, corporate, family, tax,... Mehr erfahren
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung, Telefonie-Tools, Terminplanung, Marketingautomatisierung, Projektmanagement, einen Zielseiten-Ersteller und... Mehr erfahren
Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch offline verfügbar und bietet einheitliche Daten für alle Geschäfte. Außerdem enthält es eine integrierte... Mehr erfahren
SuiteDash is a business management solution that helps organizations streamline operations related to workflow optimization, subscription management, feedback collection, file storage and more on a centralized platform. The... Mehr erfahren
ONLYOFFICE is a collaborative cloud-based and on-premise office suite suitable for small, midsize and large companies. It caters to individuals, educational institutions, affiliates and nonprofit industries. Additional features... Mehr erfahren
Flock is a cloud-based tool that facilitates team communication. It is suitable for businesses of all sizes across a variety of industries and offers video and audio calling, screen sharing, text chat, integration with other... Mehr erfahren
Notion ist ein digitaler Arbeitsbereich, mit dem kleine bis große Unternehmen Notizen, Aufgaben, Projekte, Aufzeichnungen, Kalender und mehr rationalisieren und verwalten können. Zu den wichtigsten Funktionen gehören ein... Mehr erfahren
Everhour is a cloud-based project management solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as marketing and advertising, non-profit, consultancies and more. Key features include budgeting,... Mehr erfahren
Jolt is a human resource (HR) platform provided by Intuiplan. The system is scalable and appropriate for businesses of varying sizes. Companies in the food and beverage industry, hospitality and travel, retail, and others can use... Mehr erfahren
TMetric ist eine Projektmanagementlösung, mit der Unternehmen jeder Größe die Zeit für die Berechnung von abrechnungsfähigen Stunden, Budgets, Lohn- und Gehaltsabrechnungen und mehr verfolgen können. Die Lösung ermöglicht es... Mehr erfahren
Zenkit is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. It offers collaboration, calendar management, task management, file sharing and project search functionalities within a suite. Android and... Mehr erfahren
Quick Base is a low-code application development platform that enables organizations to unite information, people, and workflows within distribution in a single, cloud-based platform. Unlike traditional software solutions, Quick... Mehr erfahren
Jibble ist eine Software zur Zeit- und Anwesenheitsverfolgung, die Unternehmen im Baugewerbe, im Einzelhandel, in der Fertigung, im Gastgewerbe und in anderen Branchen dabei helfen soll, die Arbeitszeiten ihrer Mitarbeitenden zu... Mehr erfahren
Timely is a project management software, which helps businesses of all sizes allot and schedule tasks to team members and track deliverables to visualize projects. It allows administrators to balance resources across various... Mehr erfahren
GanttPro ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine und mittlere Unternehmen sowie für einzelne Nutzer. Die Software bietet Gantt-Diagramme, Planung, Fortschrittsverfolgung und mehr. GanttPro ermöglicht... Mehr erfahren
Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... Mehr erfahren
Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... Mehr erfahren
Ayoa is a project management solution that caters to businesses and institutions of all sizes across various industries such as education, food and beverage, graphics and animation, apparel and more. Key features include idea... Mehr erfahren
Deltek Costpoint is an enterprise resource planning (ERP) and management solution designed to meet the requirements of midsize and large enterprise businesses. The solution primarily assists government contractors, professional... Mehr erfahren
Function Point is a web-based, all-in-one agency management and productivity software- manage client projects, forecast resources, integrate with QuickBooks, collaborate with internal teams, and track time, all within a single... Mehr erfahren
Ziflow is a cloud-based proofing solution, which helps businesses of all sizes manage content review and approval processes in a collaborative manner. Features include customizable branding, version control, automated workflows,... Mehr erfahren
Scoro is a cloud-based professional services solution for small to midsize companies in advertising, consulting, IT and other industries. The solution provides a control hub that displays pending tasks, account information, key... Mehr erfahren
Clubhouse ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Softwareingenieure und -entwickler Probleme über mehrere Projekte hinweg verfolgen und lösen können. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Auditing, Problemplanung,... Mehr erfahren
CaseCamp by DevelopScripts is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. The product caters to both in-house as well as outsourced IT development teams. It offers resource management,... Mehr erfahren
Cherwell Service Management is a cloud-based IT service management solution that helps IT teams in organizations to implement, automate and upgrade service and support processes. Cherwell Service Management supports process... Mehr erfahren
Karbon is a workstream collaboration tool that acts as a work and communication hub for medium and large businesses. It offers functionalities such as email integration, internal communication, workflow management, task... Mehr erfahren
Hive is a cloud-based project management solution designed for teams of all sizes who need to share files, chat and automate task management. It includes workflow templates, group messaging, multiple task views and over 100 app... Mehr erfahren
4myRollout ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Software, die Unternehmen bei der Verwaltung von Aufgaben und der Verbesserung von Arbeitsabläufen im gesamten Unternehmen unterstützen soll. Fachleute können das Dashboard... Mehr erfahren
Zoho Sprints is a cloud-based product roadmap solution for businesses of all sizes. The solution is designed to be used by agile teams and offers features such as user dashboards, reporting, scrum boards, timers and timesheets.... Mehr erfahren
VivifyScrum is a cloud-based agile project management solution that features Scrum and Kanban collaboration boards, team management, invoicing, client management and time management. It is suitable for small agile teams and large... Mehr erfahren
IDoneThis ist eine cloudbasierte Lösung zur Verwaltung von Teamaufgaben. Das Tool ermöglicht es Unternehmen, erledigte und ausstehende Aufgaben in „Ziele“ und „Erledigt“ zu unterteilen. Aufgaben können mit einem integrierten... Mehr erfahren
Dropbox Paper is a web-based collaborative workspace that is suitable for teams of all sizes to create, manage and coordinate documents online. The key features of the solution include document generation, annotation and... Mehr erfahren
Hygger is a cloud-based project management solution for businesses of all sizes. The solution allows organizations to collect, organize and prioritize ideas, assign tasks and monitor project progress. Key features include time... Mehr erfahren
Candy is a project control and construction estimating software designed to help businesses in the construction industry manage project pricing and planning, quantity take-off and controlling at site level. Key features include... Mehr erfahren
Any.do is a cloud-based task management solution suitable for small to midsize businesses. Key features include personalized themes, task color coding and collaboration. It is available across platforms such as iOS and Android... Mehr erfahren
productboard ist eine cloudbasierte Produktmanagement- und Roadmap-Lösung, die Nutzer dabei unterstützt, Kundenbedürfnisse, Fortschritte, Verbesserungen und die Marktpriorisierung zu verstehen. Die Lösung wurde für Start-ups,... Mehr erfahren
Pivotal Tracker from Pivotal is a cloud-based agile project management solution designed to facilitate collaboration between teams and monitor progress throughout the entire project lifecycle. The solution allows team members... Mehr erfahren
Nimbus Note is a cloud-based and on-premise note-taking application that enables businesses to create notes, documents, wikis, tasks, lists, databases, spreadsheets and tables. It helps users organize and share notes,... Mehr erfahren
Nifty is a cloud-based project management solution designed to help marketing and product teams manage feedback, collaboration, milestone tracking, task assignment and more. Key features include Agile methodologies, Gantt charts,... Mehr erfahren
Toggl Plan (formerly Teamweek) is a project management solution that helps businesses manage tasks, projects, client requirements and more. The solution comes with a drag-and-drop interface, which allows managers to create/modify... Mehr erfahren
Holaspirit is a cloud-based task management solution designed to help self-managed organizations define and set up custom governance structures, policies, permissions, projects and more. Administrators can create checklists to... Mehr erfahren
Things is a task management solution that helps iOS, Mac, and Apple Watch users manage projects, organize events and set up reminders on a unified platform. It enables administrators to automatically synchronize data related to... Mehr erfahren
Quire ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, mit der kleine und mittlere Unternehmen Aufgabenlisten, Aufgaben und mehr verwalten können, um die Kollaboration zwischen Teams zu erleichtern. Zu den wichtigsten Funktionen... Mehr erfahren
ITM Platform is the Project Portfolio Management solution that easily connects your business strategy with your project management. Offering powerful tools that allow you to manage all components at portfolio, program, project,... Mehr erfahren
Airfocus ist ein cloudbasiertes Produkt-Roadmap- und Planungstool, das sich an Unternehmen jeder Größe richtet. Die Lösung kann von Projektmanagern, Produktmanagern, Start-up-Gründern und Führungskräften in verschiedenen Branchen... Mehr erfahren
Ora is a cloud-based and on-premise task management solution, which helps small to large businesses create and organize projects. Key features include to-do list creation, automated actions, project time tracking, commenting,... Mehr erfahren
Orangescrum is a project management and collaboration solution for teams of all sizes. It is offered in cloud, cloud self-hosted and open-source enterprise self-hosted editions. Orangescrum allows teams to organize projects,... Mehr erfahren
actiTIME ist ein cloudbasiertes Produkt zur Projektzeiterfassung, das Projektteams und Teamleitern Abrechnung und Rechnungsstellung, E-Mail-Erinnerungen, Aufgabenmanagement und Berichterstattungsfunktionen bietet. Nutzer... Mehr erfahren
BeeBole Timesheet is a cloud-based time tracking platform that helps businesses of all sizes perform daily, weekly and monthly tasks to monitor time spent across employees and projects. Key features include budget reporting,... Mehr erfahren
GoodDay ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, die sich an Unternehmen aller Größen in verschiedenen Branchen wendet. Zu den Funktionen gehören Ideenmanagement, Ressourcenmanagement, Meilenstein-Tracking, Kanban-Boards,... Mehr erfahren
Kintone is a cloud-based, customizable workflow management platform suitable for businesses of all sizes. The key features of the solution include compliance management, approval process control, forms management, event... Mehr erfahren
FreshCheq is a cloud-based task management solution that caters to restaurants of various sizes. Features include kitchen management, franchise intranet, percent-compete tracking, quality control and more. FreshCheq allows... Mehr erfahren
StoriesOnBoard is a user story mapping tool designed to help agile teams with product discovery, prioritizing ideas, planning releases whilst collaborating with team members working around the story map. Mapping individual user... Mehr erfahren
Backlog is a cloud-based project management and issue tracking solution that caters to development teams working with design, marketing and IT teams. The key features of the solution include project and issue management,... Mehr erfahren
Changepoint PPM is a time and expense management solution designed to help project management office (PMO) leaders, resource managers and executive stakeholders manage hybrid or strategic portfolios, resources and project costs.... Mehr erfahren
WebWork Time Tracker ist eine Zeiterfassungslösung für Selbständige und Remote-Teams unterschiedlicher Art und Größe. Das Tool ist als der Cloud- und On-Premise-Lösung verfügbar und bietet mobile Apps für Android und iOS. Zu den... Mehr erfahren
Agiled is an all in one business management platform. It comes with built-in CRM, HRM, Financial Management, Project Management and Time Tracking. Users can manage all of their business in one place and provide a client portal... Mehr erfahren
ProProfs Project is a cloud-based project management solution designed for businesses in industries such as automotive, marketing and advertising, construction, retail, information technology and more. Key features include budget... Mehr erfahren
Manifestly is a cloud-based task management solution, which helps small to large businesses create workflows and manage recurring tasks through checklists and real-time collaboration of team members. Features include customizable... Mehr erfahren
Projectmates by Systemates, Inc. is a construction management tool that allows users to manage the entire project lifecycle from concept to closeout. Enterprise-level organizations from industries such as retail, real estate,... Mehr erfahren
Flowlu is a cloud-based customer relationship management (CRM) solution designed for businesses of all sizes across various industries. The solution enables teams to manage processes from lead generation to sales. Flowlu offers... Mehr erfahren
SyteLine is an enterprise resource planning software created specifically for engineer-to-order, make-to-order, make-to-stock, and mixed-mode manufacturers. Customers in both discrete and process manufacturing can benefit from... Mehr erfahren
Prodsmart ist eine cloudbasierte Echtzeit-Produktionsverfolgungs- und -managementlösung für Unternehmen in der Fertigungs- und verarbeitenden Industrie. Zu den Funktionen gehören die Echtzeit-Datenerfassung in der Fertigung,... Mehr erfahren
Azendoo ist eine cloudbasierte Lösung für Teamkollaboration und Projektmanagement, mit der Teams Aufgaben planen und teilen, Projekte synchronisieren und mit Teammitgliedern in Echtzeit kommunizieren können. Zu den wichtigsten... Mehr erfahren
VersionOne is a cloud-based agile application lifecycle management (ALM) solution that helps businesses engage stakeholders and track and report across various software portfolios, programs and projects. VersionOne features... Mehr erfahren
Upwave ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Aufgabenverwaltung, Projektzusammenarbeit, Kalenderverwaltung und Projektverfolgung in einer Suite. Mit der... Mehr erfahren
Coda is a comprehensive solution that combines documents, spreadsheets, and building tools into a single platform. With this tool, project managers can track OKRs while also brainstorming with their teams. Coda includes built-in... Mehr erfahren
TickTick is a task management solution designed to help educators, students and businesses capture ideas, organize to-do lists, set up reminders about deadlines, collaborate with team members on shared projects and more.... Mehr erfahren
OmniFocus is a web and Mac-based solution that helps businesses streamline processes related to due-date tracking, activity grouping, and weekly reviews generation among other operations on a centralized platform. It allows staff... Mehr erfahren
Clustdoc is designed to help organizations in real estate, banking, accounting, marketing, legal and education sectors create business documents, prepare contracts and capture clients’ electronic signatures. The application... Mehr erfahren
ProductPlan eine cloudbasierte visuelle Roadmap-Plattform. Die Lösung hilft Teams jeder Größe, Roadmaps zu erstellen und sie mit Legenden, Zeitfenstern, Meilensteinen, Tags und Filtern anzupassen. Nutzer können Elemente... Mehr erfahren
Forecast is a full suite solution that helps professional services organizations finetune operations and finances with the help of intelligent project automation. With a focus on increasing predictability and making projects... Mehr erfahren
UniPhi is a cloud-based project management tool suitable for businesses of all sizes in industries such as oil and gas, engineering, energy, architecture, construction and government organizations. Features include document, cost... Mehr erfahren
Financial Cents is an easy to use practice management solution built for accountant and bookkeepers. Track client work, communicate with your team, store client information, and track your client’s financial performance all in... Mehr erfahren
Alloy Navigator is an IT service and asset management solution that enables organizations of all sizes to manage their IT operations. This solution offers a fully integrated help desk, network inventory, knowledge base... Mehr erfahren
Oracle Financials ERP Cloud is a cloud-based, end-to-end business management solution designed for midsized to enterprise-level customers. It offers a suite of applications including material planning, financial accounting, and... Mehr erfahren
Deltek WorkBook is a cloud-based agency management system that provides a way to manage resources, schedule jobs and record time. With this system, organizations can manage projects, control budget, store documents and... Mehr erfahren
OpenProject is an open source project management solution that offers features such as issue tracking, document management, time and cost reporting, and code management. The solution helps users collect ideas and specify... Mehr erfahren
PM3 is a cloud-based project management platform suitable for small to large organizations in health, retail, IT, construction and hospitality. With tools to manage portfolios, projects and programs at standalone as well as large... Mehr erfahren
Shortlist provides a single, cloud-based platform for organizations of all sizes to source, onboard, manage, review/rate and pay the organization's external workforce, including freelancers and service providers around the... Mehr erfahren
Sciforma ist eine cloudbasierte Projekt- und Portfolio-Management-Lösung für Unternehmen, die es ermöglicht, Projektdaten strategisch zu verfolgen und zu analysieren und relevante Entscheidungen zu treffen. Sie kann als... Mehr erfahren
Checkvist is a cloud-based outliner and task management tool that can be used to create tasks lists, jot down notes and so on. The free version allows users to create checklists using styles such as numbers, bullets, checkboxes... Mehr erfahren